Muratlı Belediyesi ile Teknik Muayene arasında ilçe sınırları içerisindeki asansörlerin periyodik kontrollerinin yapılması için Asansör Periyodik Kontrol Yönetmeliği gereğince protokol yapılmıştır. 

Kamu can ve mal güvenliği açısından önem arz eden asansör periyodik kontrolleri için başvuru formunu doldurarak asansor@teknikmuayene.com.tr adresine iletiniz.

Muratlı Belediyesi Asansör Periyodik Kontrol Başvuru Formu

Teknik Muayene Asansör Periyodik Kontrol Bilgilendirme Broşürü

Asansör Periyodik Kontrolü Sık Sorulan Sorular

Dikkat Edilecek Hususlar
- Yeni bir asansörün ilk periyodik kontrolünü (tescil öncesi) yaptırma sorumluluğu asansör yaptırıcısına, bir yapıda sürekli kullanımda olan bir asansörün periyodik kontrolünü yaptırma sorumluluğu bina sorumlusuna aittir.
- Periyodik kontroller yılda en az 1 kez yapılmalıdır.
- Periyodik kontrol, asansörün bakımını üstlenen yetkili servisinin nezaretinde gerçekleştirilir. Kontrol tarihini yetkili servisinize bildiriniz.
- Başvurunuzda adresinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde belirtmeniz gerekmektedir. Adres teyidini belediyenizden yaptırabilirsiniz.
- Aşağıda belirtilen belgeleri başvuru veya muayene sırasında iletiniz.
   - Asansör yetkili servis TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi
   - Asansör bakım sözleşmesi (Tescil sonrası)
   - Belediyenizce onaylı asansör uygulama projesi (İlk tescilde)
   - Risk analizi veya birim doğrulama (Gerektiğinde)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İLETİŞİM BİLGİNİZİ YAZIN, SİZE ULAŞALIM!

Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için bilgileri doldurmanız yeterli