MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE HİZMET YÖNETİMİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ VE HİZMET YÖNETİMİ

Teknik Muayene ailesi olarak temel felsefemiz biz aldığınız hizmetleri zamanında, nitelikli ve talep edilen kapsam dahilinde müşterilerimize sunmaktır. Ürettiğimiz tüm hizmetler müşterilerimizin denetimine açıktır. Hizmetlerimizde muayene faaliyetlerinin içeriğinden asla ödün vermeden her zaman çözüm odaklı olmaya çalışırız.

Müşterilerimizden gelen talep, şikayet, öneri, itiraz ve takdirlere her zaman aynı önem düzeyinde değerlendirir ve hızlı geri bildirim sağlamaya çalışırız.

Teknik Muayene müşteri sadakatine önem verir. Müşterileri açısından uzun dönemli bir çalışma partneri olmaya çalışır. Teknik Muayene kalıcı rekabetin birikim ve bilgi üstünlüğü ile sağlandığını bilir. Müşterileri ile her zaman paylaşımcıdır.

Teknik Muayene her müşterisinin taleplerini ve periyodik işlerini bir CRM programı ile takip eder.

    Muayene Kuruluşu Hizmetleri

    Laboratuvar Hizmetleri

    Mesleki Sorumluluk

 

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Teknik Muayene olarak müşteri memnuniyetimizi üç aylık periyotlarla yapılan anketlerle ölçmekte, müşterilerimizin taleplerini değerlendirmekteyiz. Müşteri İlişkileri ve Hizmet Kalitesi, Hizmet Süreçlerinin Performansı, Hizmet Çeşitliliği Puanı, Güven Endeksi başlıkları ile analiz ettiğimiz anket sonuçlarımız aşağıda belirtilmektedir. Anket sonuçlarımız % 95 Güvenirlik düzeyinde olacak şekilde paylaşılmaktadır.

Müşteri İlişkileri ve Hizmet Kalitesi: Faaliyetlerimiz konusunda bilgilendirme, iletişim, raporların zamanında ve belirtilen kapsamda gönderimi vb başlıklarda değerlendirilmesidir.

Hizmet Süreç Performansı: Firmalarda yapılan muayene faaliyetlerinde ön hazırlıklar, belirtilen sürede muayene faaliyetine başlama, eksiklikler konusunda bilgilendirme, KKD kullanımı vb hizmet süreçlerinin değerlendirilmesidir.

Hizmet Çeşitliliği Puanı: Teknik Muayene birimlerince üretilen hizmetin müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılaması yönünde değerlendirilmesidir.

Güven Endeksi: Teknik Muayene'nin muayene hizmetlerine müşterinin güvenini ifade eder.

Teknik Muayene Müşteri Memnuniyet Endeksi

Yüzde

Güvenirlik (% 95)

Müşteri İlişkileri ve Hizmet Kalitesi

% 91,1

± % 2,1

Hizmet Süreçlerinin Performansı

% 91,2

± % 2,1

Hizmet Çeşitliliği Puanı

% 90,6

± % 2,0

Güven Endeksi

% 93,1

± % 2,0

 

 

İLETİŞİM BİLGİNİZİ YAZIN, SİZE ULAŞALIM!

Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için bilgileri doldurmanız yeterli